Ja, helt gratis 🙂
Nej, slet ikke.
Det er fuldstændig uforpligtende at kontakte webbureauerne.
Klik dig ind på:
https://webbureauer.dk/find-webbureauer/?sort=tilfaeldig
Tryk derefter på “Filter” til højre i baren ovenover webbureauerne.
Tryk derefter på linien med “Kategorier” i menuen til venstre… og vent lidt. Nu hentes en liste med alle kategorierne. Bemærk – at der løbende kommer nye webbureauer og kategorier til.
Også muligt at se alle kategorier her: https://webbureauer.dk/kategorier/
Webbureauer kan godt sammenlignes på udvalgte områder. Klik dig ind på oversigten med alle webbureauerne: https://webbureauer.dk/find-webbureauer/?sort=tilfaeldig
Klik på + i højre nederste hjørne af webbureauerne, som du ønsker at sammenligne. Optimalt er af klikke på to-tre stk.
Nu fremkommer der en ny bjælke i bunden af siden, hvor du kan klikke på den blå knappe i midten.
Nu fremkommer resultatet af sammenligningen og webbureauerne kan tjekkes på de områder, som er vigtige for dig.
Nej, det koster ikke noget.
Forvent at der går nogle dage førend at du modtager tilbud, eller på anden vis er kommet i dialog med webbureauerne.
Alle tilmeldte webbureauer vil i løbet af 4 dage have modtaget information om din opgave.
Det er nemt at blive medlem på Webbureauer.dk.
Klik på det efterfølgende link og så er du i gang med din tilmelding: https://webbureauer.dk/min-konto/?register
Hvis du har købt “WEBBUREAU Standard” / “WEBBUREAU Standard (365)” / “WEBBUREAU PRO” / “WEBBUREAU PRO (365)“, så vil der typisk lige gå 12-24 timer førend at dit maskinrum på Webbureauer.dk er helt klar. Vi skal nemlig lige tildele dig nogle ekstra rettigheder o.l.
Der kan ligeledes være nogle småjusteringer på din webbureau-profil, som vi laver efter at du har indtastet en masse oplysninger og uploadet godt indhold.
Hvis du er i tvivl om noget, så bare ring eller skriv til os 🙂
Det er nemt at logge ind på Webbureauer.dk.
Her kan du logge ind: https://webbureauer.dk/min-konto/
Kommer du ind på dit webbureau her på Webbureauer.dk, og du endnu ikke er blevet medlem – da har du muligheden for at blive medlem og udbygge indholdet ved at trykke på knappen “Bliv medlem” i toppen af siden med dit webbureau.
Dermed opnår du mulighed for at tilføje flere data og holde det hele opdateret samt vigtigst af alt – få del i de mange opgaver som løbende tikker ind og indsigt i antal besøg på dit webbureau, herunder få en direkte tilgang af henvendelser eller trafik til dit webbureau.
Medlemsskabet giver dig mulighed for at ændre i indholdet f.eks.:
Når du er blevet oprettet som medlem, da får du en badge på dit webbureau med “Godkendt webbureau”.
Et medlemsskab af Webbureauer.dk koster fra kr. 99,00 om måneden og op efter. Køber du et årligt abonnement, da betaler du kun for 10 måneder – men får selvfølgelig 12 måneders markedsføring.
Såfremt du ikke ønsker at dit webbureau vises frem her på Webbureauer.dk, da bedes du kontakte os og så får vi det fjernet meget hurtigt.
Løbende finder vi webbureauer som vi tilføjer listen. Disse webbureauer har dog kun et begrænset indhold og uden aktive links, kontaktoplysninger og sælgende billeder.
Hvis du er Standard eller PRO medlem, så kan du udgive kundecases / artikler hver måned.
Hver kundecase / artikel skal være på minimum 750 ord og kan desuden indeholde 1-3 billeder og et link.
Standard har en øvre tekstgrænse på 1000 ord, mens tekstgrænsen for PRO er 2000 ord.
Kundecases / artikler skal ikke først godkendes af Webbureauer.dk – med andre ord, når du trykker på knappen “Udgiv” så er kundecasesn /artiklen LIVE.
Indtænk også artikler / kundecases som linkbuilding.
Nej, der er ingen bindinger.
Hvis du ikke længere ønsker at få nye kunder til dit webbureau via Webbureauer.dk – så lader du blot markedsføringsperioden udløbe for webbureauet. Alternativt kan du også bede os om at deaktivere eller slette dit webbureau.
Det er din tryghed og sikkerhed ved at bruge os som markedsføringskanal.
Ja, det er en abonnementsløsning som vi tilbyder dig.
Markedsføringsperioden kører kun en måned eller ét år ad gangen.
Det giver dig tryghed og kontrol over din markedsføring.
OBS – der reserveres 1,00 kr. på betalingskortet ved igangsætningen af abonnementet. Denne reservation annulleres efter nogle dage. Reservationen sker for at kontrollere at betalingsmetoden fungerer.
Undlad at bruge æøå og mellemrum i filnavne på billeder o.l.
Er filnavnet “øllebrød spises hele året rundt.jpg”, så omdøb det til “oellebroed-spises-hele-aaret-rundt.jpg” eller uden bindestreger “oellebroed spises hele aaret rundt.jpg”.
Tilpasningen af filnavne kan også gavne på søgemaskineoptimeringen af dit webbureau.
Brug gerne jpg / jpeg / png til dine billeder.
Minimér venligst brugen af gif / bmp.
Brug gerne https://shortpixel.com/online-image-compression til at lave billederne små og hurtige. Husk dog altid selv at skalere billedet før det komprimeres.
VISA/Dankort
VISA
Mastercard
Vi har to bannertyper på Webbureauer.dk:
1) Forsidebanner, 355×200 px/pixel
2) Kategoribanner, 728×90 px/pixel
Læs mere om dem her: Annoncering
I de tre pakker kan du bruge følgende antal kategorier:
Starter = 5 kategorier
Standard = 10 kategorier
PRO = 20 kategorier
Alle slags opgaver som passer til et webbureau… og sikkert også nogle der ligger lidt i gråzonen.
Vi sorterer eller kategoriserer ikke opgaverne som lander i indbakken – det er således op til jer at afgøre om opgaven er interessant nok til at I kontakter den potentielle kunde.
OBS – Opgaverne kommer pt. (16-10-2023) i klynger, dvs. at der kan gå en måned eller mere, hvor intet sker – og lige pludselig så modtager vi 1-5 opgaver. Vi forventer at med tiden, så vil både antal opgaver og modtagelsesfrekvensen stige.
Opgaverne sendes først til PRO-medlemmerne. To dage senere sendes opgaverne til Standard-medlemmerne – og atter to dage senere, så sendes opgaverne til Starter-medlemmerne.
OBS – Opgaverne kommer pt. (16-10-2023) i klynger, dvs. at der kan gå en måned eller mere, hvor intet sker – og lige pludselig så modtager vi 1-5 opgaver. Vi forventer at med tiden, så vil både antal opgaver og modtagelsesfrekvensen stige.